lång dag

idag har jag haft fullt upp hela dagen. har inte ens varit i närheten av en dator. Började dagen i skolan, den flumigaset dagen på länge. blev mycket skratt och väldigt lite allvar idag=)
när vi slutade vid halv tre körde jag och kollade på en klasskompis och gammal BB kompis, faktiskt med, lägenhet som hon hade köpt. Den va så klart super fin, hade väl inte kunnat tro något annat..
Efter lägenhets titten körde vi en runda till stan, gick och kollade i affärer, så klar hittade jag ingenting, så vi tog en fika. Åt nog världens godaste morotskaka.. mumsigt va de. pratade gamla minnen och allt som tjejen hade varit med om de senaste halvåret.. helt sjukt egentligen...
vid 17 tiden hämtade jag mamma på jobbet i kristianstad och vi körde inom eko hallen för att titta på en yttekruka till mig. jag hittade en super fin tycker jag. Fick blommor av mamma till den för jag har faktiskt namnsdag på söndag=) så mamma ville bidra med något.. som sagt blev jag super nöjd. Lägger ut en bild imorgon.. vet faktiskt inte riktigt var kameran är....

sen åkte vi hem till mamma och hon gjorde raggmunkar till mig med fläsk.. hur gott är inte de då?!?!.. all nyttig mat kan slänga sig i vägen.. aså jag kan verkligen längtar efter sånt man.. och jag vill inte att nån ska säga " fy fan vad äckligt" för ni har inte smakat min mammas raggmunkar.. mummsss..=)
blev idol och lite mys med mamma och pappa i deras mini soffa=) mamma tryckte även i mig en galssbåt. hon tyckte jag behövde de=) hahaha
körde sedan hem till karlshamn igen, inom stoffe jobb för att hålla han sällskap och nu sitter jag här...
har varit en dagen med saker att göra hela tiden..
nu börja jag bli trött och jag som lovade stoffe en film när han kom hem från jobbet.. de va ju med typiskt...

gonatt på er;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0