kvällen blev bra=)

Kvällen blev inte så ensam som jag trodde den skulle bli.
först var det bowling med frida, jönsson, nicke och lövet.. Jag brukar tröttna efter en halvtimme fast idag va det riktigt roligt, fast de kan ju bero på att man inte har bowlat på länge.
efter de va det raka spåret hem till nicke och frida för att spela lite monopol, de va inte igår man gjorde det. men med hemma gjorde regler från karlshamn så gick det inte så bra för mig.. inte jönsson heller för den delen.. ja harregud vad jag skrattade.. dåligare förlorare än nicke mattson får man ju leta efter=)

nu är det snart dax för sängen för imorgon blir det en hel dag/ natt i kristianstad=)
 
go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0