jag är lycklig!

Denna veckan kan lixom inte bli bättre än den redan är eller?? i måndes fick jag ju reda på att jag klarade tentan och vet ni vad jag fick reda på idag. att vi klarade c-uppsatsen. detta känns helt underbart för mig. Ni som pluggar kanske inte förstår rikigt, att de kan va så jobbigt menar jag, men samtidigt vet ni hur mycket jag har fått plugga.. Å nu fick de resultat..
jag är nog lyckligast i världen idag=)
Imorgon ska jag äta lunch på "kina muren" med en lärare som jobbade på den skolan som jag praktiserade på i höstas.. mycket trevligt ska de blir...
På kvällen ska vi ner till sölvesborg och gå ut och äta med min familj. de va inte igår vi gjorde de kan jag säga.. super mysigt..

har varit i karlskrona och shoppa idag.. lite=) ett par chinos och en kofta.. en mössa med=) men jag är jätte nöjd med det jag hittade..Men nu är de så att jag funderar på att köpa en body.. hmm har varit imot de länge men de är ju skit snyggt under chinos.. hmm känns väl som man har blöja på sig=)

nu är de fika hos lizette..
tjoo

PS. ville bara upplysa er om en gång till  att jag är super nöjd över mig själv och glad för att jag har klarat tentan och c-uppsatsen=) ibland måste man få tycka att man är bästa i världen.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0