hela dagen

denna dagen har gått snabbt. på förmiddagen satt jag med vårt grupparbete till skolan sen vid halv 12 tiden gick jag bort till kina mura för att äta lunch med Maria. de va jätte roligt att träffa henne. hon hade så mycket att berätta om jobbet och alla barnen.En av tjejerna på skolan sa att hon hade saknat mig för en tid sedan. det roliga var att jag hade typ knappt hade henne=) kul att man har satt några spår.
Sen skulle jag gå en runda på stan för att fixa lite grejer, gick inom thessan och pratade lite med henne och milo=)
sen har jag sprunigt på stan mellan typ halv tre och 4. varit och kollat in den nya affären som "carl-oskar och kristina" har öppnat.. stor och bra va de där=) 
nu ska vi snart köra ner till Sölvesborg och äta middag med familjen och gå en rund på stan...
hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag kommer att ha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0