godmorgon

god morgon=)
vaknade faktiskt på ett toppenhumör idag...  ( förutom att jag kom på, när jag låg där och mornade mig, att jag va tvungen att flytta bilen. kl var över nio,.. waa)
har lixom insett att de är typ 8 veckor till nästa tenta och att jag inte behöver ha ont i  magen ännu.. I och för sig ska vi ha läst 13 böcker på den tiden men man får väl prioritera. kommer inte hinna med alla, de vet jag för man kan lixom inte bara sträckläsa dem och tro att de viktigaste fastnar.. nää de gäller och hitta sin egna teckning... Så egentligen skulle jag kunna göra typ ingenting idag men nej.. denna gången ska jag försöka att läsa så mycket som möjligt så idag ska jag läsa ut den bocken som jag började med i helgen,.. och sen ska jag skriva ner det jag tycker har varit det viktigaste... så de tar nog en liten stund..

idag ska jag för en gångs skull träna. måste komma igång med det igen.. när jag väl är uppe på motiva tycker jag ju de är jätte kul. gäller bara att ta mig dit... men idag ska jag=)

nu ska jag göra mig en go frukost och se om jag få liv i Svensson;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0