förkylning på gång...

jag tror jag är sjuk.. på rikigt.. lr i allefall börja blir..trött och hängig är jag och näsan är inte rikigt som den ska vara. den gör ont.. väntar bara på värsta förkylningen. än så länge rinner den bara lite iriterande..
ikväll blir det en mysig hemma kväll med idol. tror de blir lite popcorn oxå=) emma ska me titta förbi så de inte blir så ensamt..
men innan kl slår åtta ska jag laga lite middag och läsa lite i en av kurslitteratur böckerna..
funderar på att skita i skolan imorgon.. etik vid LVM. hur spännande låter de då.. de där med etik är ändå mest sunt förnuft tycker jag.. sen är ju jag nästa sjuk med desutom.. och stoffe vill att vi skulle åka och shopa lite kläder istället.=) tycker jag låter mycket roligare... hehe

fotboll idag med.. hmm men jag tycker att matchen i lördes va så fruktansvärt tråkig så de blir idol istället.. får väl sappa lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0