ensamvarg perioden över=)

Denna staden är hemsk, hemskt hemsk, när det gäller att hitta kläder. Det finns ju ingenting! Jag som var så sugen på lite nya klädder. jag ångra att jag inte köpte den dressen som jag hittade i kristianstad igår. jag håller på att övertala stoffe att vi ska åka dit innan imorgon innan han ska döma. är super sugen på den=)
varit och fikat har jag oxå gjort=) blev dagens på briggen till frukost. gott va de..

Tillbringat eftermiddagen hemma hos frida med lite tjo.. fick inte vara kvar där för de skulle ha myskväll..hmm=) men jag tog och ringde emmmsan så efter hennes jobb ska vi ta en pizza, de är aldrig fel. Men hon slutar inte förrens vid sju och vad ska jag göra i så många timmar. Funderar på att plocka undan lite här hemma för imorgon ska Frida och Nicke komma på en fördrink=) innan vi ska gå vidare på fest. De ska bli roligt. vi fyra har inte umgåtts på super länge. När Nicke och Stoffe bodde i mörrum brukade vi ha  våra spela kvällar ibland. de va jätte roligt, jag och Nicke vann alltid=). men de blir så att man inte alltid har tid. man har lixom sitt eget. men imorgon ska vi ju då träffas. inte jätte länge för vi ska ju vidare sen.. men ändå..

Äntligen har jag kommit över min period där jag hälldre sitter själv hemma än att umgås med kompisar.. jag har haft roligt idag och hur jag ska klara mig utan att göra nått fram till sju.. det vet jag inte=) och det var väldigt väldigt länge sedan jag kännde så. jag har mina perioder där jag är ensamvarg.. men nu är den som sagt över..

Jag o Stoffe ska äta middag med therese och Alle på söndag kväll. de ska me bli super roligt. vi har sagt att vi ska göra det hur länge som helst men det blir ju aldrig av.. men nu är det bestämmt. Denna helgen kommer nog bli super bra tror jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0