deppig!

Jag hatar att inte har några pengar. detta är så fruktansvärt deprimerande.. nu när jag har betalt det jag ska denna månaden och färgat håret och allt va de nu va så har jag räknat ut att jag har typ 50 kr att leva på varje dag. Det är typ ingenting.. Tillexempel så fyller ju två av mina vänner år nu i oktober och självklart ska de få paket. Det gör vi ju till alla andra. men då kan jag alltså inte köpa nånting på 4 dagar..  sen måste jag vänta yttligare några dagara innan jag kan köpa nått för man får ju inte möt för 50 kr. jag bli knäpp!  sen ska vi ta sprutor och min bror fyller år!!..gå och fika på stan exempelvis kan jag ju glömma!! ibland önskar jag att inte kom in på socionom i janurai så jag kan börja jobba och tjäna lite pengar.. hmm
men varför klaga jag!! jag har ju levt med så här mycket pengar i snart 3,5 år!! borde jag inte vara van och kunna planera min ekonomi??! ja, de kan man fråga sig men ibland önskar man bara att man slapp planera så mycket för ens ekonomi..
kan vara så att vid denna tiden brukar jag ha dubbelt så mycket pengar men jag va tvungen att betala rätt mycket på resan denna månaden så där gick alla extra pengar!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0