4 km idag igen=)

Får väl bröja att kommentera lolles inlägg om att 80 timmar i veckan är lite väl mycket.. Kan jag väl hålla med om. Men ni fattade väl principen;) Jag bjuder på den...

När jag och stoffe hade ätit så körde vi upp till nytorpet och gick en slinga på 4 km, inte samma som jag och Anna gick i fredes uten en annan. Det va super härligt. Älskar verkeligen att gå där uppe.
Sen körde vi hem till karlsson och där satt eskan oxå.. lite kaffe ( utom ja då) och idol är aldrig fel...

Pappa ringde ikväll med och sa att han hade boka bord på "blåregn" i sölvesborg på tordag. De är tydligen öppet på kvällen i affärena så vi ska äta och sen gå en runda på stan.. Mamma sa att vi skulle firat att jag hade klarat tentan=)

nu blir det nog en bra film..
go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0