tenta skrivande

då var dagarna i skolan slut.. lr nej där ljög jag.. men de är slut för denna kursen. nu tills nästa fredag ska jag ägna mig åt min hemtenta. har inte så mycket kvar så jag tänkte jag skulle bli färdig med den till början av nästa vecka.. få väl se hur det går med mina mål=) vill inte ha den hängande över mig.. vill vara lite ledig på rikigt. Så idag ska jag ägna mig åt tentan sen blir det lite bodypump på det ikväll och efter det ska jag träffa Maria..=) som jag har saknat henne...

alla blev förresten godkännd på den där redovisningen vi skulle ha och med arbete.. gött=)
nu har jag bara två tentor kvar.. sen tar jag min examen.. kan ni fatta! jag kan inte fatta de.. iochför sig ska jag kanske gå ett halvår till.. beror ju på om jag kommer in.. men jag ska iallefall fira min exeman i januari. Så då hoppas jag att så många som möjligt av mina vänner kommer och fira med mig.. för det är en stor dag för mig. Då blir det fest! tror det va den 16 januari.. alla är välkomna till kyrkan i kristianstad oxå ifalll man vill de=). tänkte jag skriver det här nu så alla kan planera in min dag=)... för den dagen är vikigt för mig....

nahe nu får man väl ta och skriva på sin tenta annars blir det ingen examen..
hörs lite senare..
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0