sova time

soppan som mamma gjorde va super god.. tog tre eller fyra gånger.. jag bara älskar den=)
körde sedan hem till bettan för lite idol och mycket prat.. även lite lek med gladan så klart.. jag bara älskar den hunden. sån personlighet den har, som en människa. stört skön..
Papps ringde mig vid elva tiden och tyckte att jag skulle köra hem så jag kunde köra inom lasses  för han var sugen på nått! hehe så de va bara att ge sig av, var ändå rätt trött. han skulle ha mos, korv och räksallad.. inte vad jag hade valt precis.. deras kebab går ju knappt att motså.. men efter allt godis som jag har kränkt ikväll så var jag propp mätt så det blev ingen mat för mig...
nu ska jag krypa ner i min flicksäng och känna mig som 15 igen=) hehe
längtar lite efter stoffe, men bara lite.. rätt skönt att få ha en säng för mig själv utan att höra hans snarkningar.. men säg inte det högt=)hehe  nej men de är rätt bra att vara ifrån varandra så ibland.. måste ju hinna längta lite.. i och för sig så träffas vi inte så mycket ändå.. typ lite på kvällarna.. även om det finns folk som tror annat.. hmm
nahe go natt allt folk..
hoppas du anna har haft en super bra födelsedag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0