skoldag...

en hel dag i skolan och jag är dödstrött.. är inte van vid att sitta i skola hela dagarna.. är ju aldrig där nuförtiden typ..
men redovsingen gick bra även att jag va typ super nervös...
de va några av mina klasskompisar som sa till mig idag att de tyckte jag va sååå söt i min klänning och mina stövlar.. =D det är alltid roligt att höra sånna komenterare.. blev gald...
jag och stoffe orkade inte laga mat idag så det blev thaii.. mm gott=)
nu tänkte jag att jag skulle sticka och träna en runda sen kanske emma skulle komma och kolla på DH.. jag ska iallefall se på de...
imorgon är de skola till lunch ungefär sen ska jag hämta våra pengar som vi ska med oss till egypten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0