skit

vilken skit eftermiddag kväll detta har varit.Som jag skrev innan så ville min papps att jag skulle följa med honom för att han skulle röntgas vid två. Trodde typ att de skulle ta en timme men nej då. efter röntgen skulle pappa ner till akuten igen, (där vi va i fredes hela dagen) och träffa samma läkare igen..vid halv 5 gav jag upp och körde hem så fick pappa ringe när han skulle hem.. som tur va hade stoffe hämtat milo... pappa ringde igen vid  halv 6.. då hade han fortfarande inte fått något resultat men sa att han sket i det. de fick skicka hem svaret!! vilket skit akut!!! pappa hade ändå en tid, remiss att han skulle dit ändå fick han vänta hur länge som helst!!
och ikväll fick jag jätte jätte ont i magen.. samma som jag hade för ett år sedan. sen frös jag. låg i soffan med flis tröja. mössa och flisfilt..
fick ta en av min farmors dundermedecin mot magen, vilket alltid bruka hjälpa men denna gången har jag fortfarande lite ont..

har inte hunnit det jag skulle idag alls pga skit akuten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0