putsa fönster... någon??

Då var man lite lite nämre målet.. en till sak klar på tentan. tar man och betar av en sak i tagit blir det inte så jobbigt som om jag skulle ha satt mig sista veckan..
tog även en sväng om med damsugaren.. de behövdes..
emma kom och hälsa på.. vi har förskt få tag på anna hela eftermiddagen men hon har varit spårlöst försvunnen så vi fick reda ut det problem som vi stod framför själv=) men det gick bra..

vaktmästaren håller på att måla om lägenheterna här hos oss. han kör med högtrycken på panelen så all smutts ska gå väck men problemet är att alla fönstrena blir blöta.. ja de bry han sig inte om. funderar på om jag ska gå ut med en skapa till han och säga att han får putsa mina fönster....
ikväll ska jag ge mig på att göra lasange.. typ andra gången sen jag flyttade hemifrån. men de ska nog gå bra..

ikväll blir det bodypump sen kommer emma och hälsa på.. någon mer??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0