pr-cup eller 18 års fest!

Kollat runt lite på olika bloggar nu på morgonen och kom in på blondinbellas. hon fyllde tydligen år igår och har haft en jätte 18 års fest med 400 gäster på cafe opra! de ni, den födelsedags festen hade man ju inte tackat nej till.. Hon va så klart jätte söt men.. vem hade inte varit så söt med de pengarna hon har.. ni får säga vad ni vill men jag anser att har man mycket pengar kan man göra sig snygg, sen är ju hon söt från början iochförsig.. men hon hade håret fixad och sminket fixad av ett proffs och en klänning för typ 20 000 lr nått sånt. helt sjukt.. Jag bli iallefall avundsjuk på hennes pengar. jag vill oxå kunna köpa de hon kan..man kommer inte långt på 7000 kr =)..
Men de var en författare som sa en sak som jag funderade på.. att den festen hon hade inte var en fest för Isabella utan en pr-cup för att locka mer sponsorer till hennes blogg och företag.. och jag tror faktiskt att de är så..
Men shit... tänk om 400 gäster hade kommit på min 18 årsfest! fast hade hon inte varit känd hade det inte kommit så många och på hennes fest och inget cafeopra.. kanske som ens egen 18 årsfest...hehhe eller inte lite skilland och komma från adlen och som en själv.. typ bönderna.. men hon är nog inte lyckligare än vad jag är ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0