parkeringsanmärkning!

Idag har jag fått pakeringböter.. på 500 kr. precis som om man inte hade nog med utgifter denna månaden.. jag blir så trött.. så jävla onödiga pengar.. denna dagen har bara flygit iväg. varit på bibblan med min grupp i klassen och gjort klart ett grupparbete, tog en lunch med stoffe på briggen sen va det bara att sätta mig i bilen.. ner till kristianstad idag igen.. men vad gör man inte för "familjen". stoffe lillebror skulle ner till kristianstad och bli klippt av natti på hennes skola.. passade på att gå en runda på maxi under tiden, altid lika roligt. sen fick mat av svärmor när jag lämnade rasse.. gott va de och sen slapp jag ju laga mat själv..

va och köpte en ny mobil igår.. blev faktiskt nöjd=)
hm ikväll blir det bara tv:n o soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0