mat helg

mat, mat, mat har hela denna helgen handlat om. Bara en massa middagar och kalas med en massa massa god mat. hmm idag blir det en rensning av magen.. igår va jag tjock som en ballong=) och ändå tryckte jag ännu mer chips.. mmen gott va de=)
Men helgen har ändå varit bra..
i lördes va vi nere i sbg en runda och hälsa på för min morbro var hos min mamma och pappa. sen bestämde jag och stoffe oss för att köra ner en runda till ekohallen.. hittade en super fin lampa=) hade kostat 339 och kostade nu 149 kr! fatta vilket klipp=D super nöjd är ja.sen blev det en mycket trevlig kväll här hemme med middag, wii och lite brädspel med josse och daniel.
igår va jag på kalas hos bror min och passade på att hälsa på emelie en stund.. hon pratade om att hon kanske skulle flytta till karlshamn.. ingen hade blvit gladare änn jag=)
förresten.. den där överraskningen jag skulle greje med till en kompis.. den är klart nu... så snart såå...=)

nu blir det plugg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0