mangel tvätt

min mamma har alltid manglat sängkläderna så när jag flyttade till lägenhet så va det lixom narturligt för mig att fortsätta att göra de för det fans en mangel där... när vi sedan flyttade till en annan lägenhet så finns det ingen mangel här vilket gör att jag får ta hem all sån tvätt till mammsen.. MEN en dag frågade jag en kompis till mig om jag fick mangla hos henne, de har en sån i tvätt stugen.. hon tittade på mig som om jag var från planeten mars lr nått=) hehe erkänn frida att du tyckte de va lite konstigt heheh.. men men iallefall så sa Gry i dag på radion i programmet "äntligen morgon" att när hon bodde i lägenhet så manglade hon sina sängkläders å hon sa att de va SVIN SKÖNT!! det jag ville komma till med detta är att det är inte bara jag som kommer från planeten mars och är 22 år som manglar utan Gry gjorde oxå det när hon var yngre... FÖR DE ÄR SVIN SKÖNT!!

men jag tycker om frida ändå=D

Nu ska jag åka till Kristianstad..
ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ida, jag mangla också mina sängkläder..annars skulle dem varit super skrynkliga..inte skönt!

2008-10-15 @ 10:49:30
URL: http://whataboutanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0