Lördagen den 4 oktober

jag hade värsta äkliga madrömmen i natt. vaknade kl 6 i morrse och var alldeles kall svettig. det var en blanding av filmen onda dockan och exorcisten.. jag va skit rädd sen. Å så va det ju ingen brevid mig i sängen som jag kunde krypa upp till. var nästan nära på att springa ner  till mamma och pappa i deras säng men näää.. tyckte jag va lite väl för gammal för de=D.
idag har vi kört runt lite och jag och mamma har gott en lång runda, även idag i det sköna höst vädret..
Nu på eftermiddagen har jag suttit och arbetat på vårt grupparbete och blivit nästan klar med min del. tycker det är duktigt att plugga på en lördag.. kan ju säga att de gångerna jag göra de är få..
Nu tänkte jag att jag skulle sätta mig framför brasan med en go bok.. de är kvalitets tid för mig=)

ikväll ska jag träffa en barndoms kompis. roligt att prata lite gamla minnen om när våra familjer va iväg och åkte skidor..
visst ni att från det att jag var två till att jag var runt elva, tolv firade vi varje jul i sälen..med mycket snö och en riktig tomte. Det var det bästa jularna jag har varit med om än så länge...

PS.. Frida.. gissa vad mamma har gjort för mat idag.. de där goda biffarna med potatismos runt.. de som du tycker är sååå goda=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0