jag ser det regnar...jag ser det regnar

Regnet bara öser ner utanför. har ju regnat så här sen kl 8 nu. kan de inte avta bara lite. Jag behöver gå ner till bibblan och lämna böckerna men även låna nya till nästa kurs men blir ju dyngsur om jag går utanför dörren...Tror inte paraply hjälper idag och inga regnkläder har jag. kanske borde inskaffa mig det..
Nu har jag i allefall städat klart. Gjort en grov städning i hela nedervåningen.. finns inte ett dammkorn nånstans. har till och med skurat köks och badrumsgolvet för hand. som jag brukar göra ibland när jag vill att de ska bli så där extra extra rent=) jag har oxå torkat varenda lucka i köket och alla fönsterbräder.. ja allt som går att torka av har jag gjort..
jag hoppade att städa övervåningen idag. ingen meningen förres vi har fått upp hyllan som ramlade ner för några dagar sen.. om vi ändå ska spackla och hålla på..

Nahe nån promenad ner till bibblan blir det inte.. sätter nog på en film istället och ta fram min stryk tvätt.. måste ju börja på den nångång=)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ah, backar är ingen höjdare med vagn. :)

Men man kan ju klart gå längsmed vägen, det är ju lite mysigt då i allafall. :D

2008-10-30 @ 13:31:39
URL: http://lisoball.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0