inlämnad

Då har jag precis lämnat in min hemtenta och det första jag gör när jag har gjort de är att titta i en bok som jag inte har använt och ser en jätte bra sak som jag skulle kunna ha använt.. puko mej!! man ska aldrig titta i böckerna efteråt.. nu kommer jag ju att funderar över varför. och om jag inte klara den kommer det ju bli ännu värre.. jaja inte mycket att göra åt. nuu har jag lämnat in tentan och får bara hoppas på det bästa...
vet ni vad detta betyder!! att jag är ledig på rikigt fram till måndag! hur super skönt är inte det då...

imorrse va thessan på frukost här.. mysigt och desutom slapp jag äta själv sen gick vi en runda i nytorpet även idag=) imorgon tänkte vi gå en runda sen kanske grilla där till lunch.. mysigt va? någon annan som är sugen är det bara till att höra av sig om ni inte jobba osv=).. får bara hoppas på fint väder..

nu ska jag gå ner och förberedda maten.. vi ska grilla här hemma i dag.. gott;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0