home

klockan sex gick jag innanför dörrarna hos mamma och pappa i Sölvesborg.. fy bubblans va trött jag va då. gick direkt upp till flicksängen och somnade som en stock=)
Dagen har varit fullspikad. Åkte runt i sbg för att fixa en massa saker till pappas kalas. Efter det bestämde jag och mamma oss för att åka till bromölla. Va på möbelaffären där och köpte gardiner till vårt tv rum. jätte fina tyckte så klart jag att de va. typ gräddvitt bakgrund med trädstammar på.. i mörk brun till bege.. kommer passa perfekt där upp..

Ikväll blir det lugnt. ska äta med mamma och pappa. helstekt torks i ugnen.. *smarigt* sen ska jag köra en runda till bettan och kolla på idol.. ätealite godis med kanske=)


va meningen att jag och min bror (plus respektive så klart) skulle ge pappa en sån där bärbar cd spelare för att lyssnar jätte mycket på ljud böcker.. men de va svin dyra. kunde inte köpa den billiga varianten för ljudböcker spelas ofttas in i mp3 format tydligen..så vi köpte en bärbar telefon istället för det vet jag att han vill ha..
nahe nu ska jag snocka runt lite hos er andra för det har jag inte hunnit idag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0