höjden av lathet

jag har precis varit på biblioteket! inget konstigt med det MEN jag körde dit. De tar typ 5-7 min för mig att gå dit men det regnar ju skit mycket ute sen är det dessutom svin kallt. 2 grader visade de i bilen. inte undrar på att jag frös. nu gäller det att ta fram vinterjackan...

Om en drygt en timme ska vi titta på hus. Ska bli super roligt men tyvärr har ju redan sambon min bestämt sig för att vi INTE ska ha de.. för det är ett kedjehus och de kan han absolut inte bo.. för så är ju inte han uppväxt! tönt! blir less på sånt.. jaja vi ska titta, vem vet han ändrar sig kanske..

efter de ska vi hem och laga lite tacos.. *smarigt* och mysa lite.. trodde jag.. eftersom stoffe ska vara borta hela helgen( han ska till Båstad på utvecklingscamp med andra hockeydomare)..
men nej då  måste han hem till sin pappa och prata med han innan han åker.. väldigt vikigt tydligen..  ja menar, de kan ju inte prata regler per telefon... jaja jag förstår väl inte de där..

får se om jag följer med dit lr så ringer jag någon annan..
 förresten hade rekord i statestiken idag precis... *nöjd*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0