fest...

Jag ljuger ju ifall jag säger att jag är pigg idag.. men ändå vakande jag jätte tidigt, vilket kan beror på att vi har vridit tillbax klockan.. hemma hos frida va det jätte trevligt och roligt, framför allt var det roligt att träffa alla som var hemma.. men inne på harrys var det ingen vidare.. skit tråkigt med andra ord. ska aldrig mer går dit. lr jaa.. aldrig och aldrig ska man kanske inte säga men inte än på ett tag..
nu ska jag gå hem till tessan och slänga mig i hennes soffa.. se hur många filmer man hinner med innan hon ska åka och träna..
men först några bilder från igår.. resten finns på facebook=D

denna tröjan fick anna utav mig. som ni ser är det en MFF tröja med ALLA autografer på=) tack Emelie och Dusan för hjälpen...

hmm vad jag gör med mina armar och händer vet jag inte..  lr hur jag ser ut överhudtaget...men jag bjuder på den.. lisa blev ju bra=)

Maria har oxå varit hemma denna helgen.. henne saknar jag här hemma...

frida.. de andra födelsedagsbarnet igår=) och som fyller år just idag.. grattis=)

flippiss.. hehe röjjjigaste på festen igår!!!

Karlshamn är tomt utan annie.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0