berör mig

kvällen blev inte rikigt som jag hade tänkt mig. planerade att träna, sen en runda till frida på fika men det blev att vi körde till karlskorna för lotta var dålig och hade lagts in där inne för oservation. men vad gör man inte för svärmor...=)

jag blir så ledsen när jag ser hur personer som betyder mycket för mig blir sårade och när andra bara trycker ner dem.. Jag förstår inte det roliga att göra livet så jävligt för någon annan.. jag vissste att hon kunde sjunka låg.. men inte så lågt.. fy fan!
Innan har jag tänkt på allt roligt vi har haft tillsammans och i mellanåt saknat henne för en gång var i bra vänner...
men att smutkasta en annan människa som inte gjort annat än stält upp för henne. ALLTID. ibland kanske man ska titta bakom sin egen axel... denna gången blev jag ledsen å då handlade det inte ens om mig... men det är väl de hon vill.. såra andra så mycket så möjligt.. vart tog hjärtat vägen?? sten??

nu är det sova.. imorgon skola... önska mig lycka till för imorgon är det redovisning...
go natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0