äkel mat

efter träningen idag blev jag jätte hungrig. tryckte i mig en macka men det hjälpte knappt. jag var så hungrig så jag mådde illa. höl på att spy flera gånger. så jag sprang till torget för att köpa mig en kebab sallad och vet ni vad jag får! endast kebab och isbergsalld, ingen tomat, gruka, majs, svamp ja och allt va de bruka ha i. och jag betalde 60 kr för det. aldrig mer ska jag köpa snabb mat i stan, kanske en natt efter harrys isåfall men då känner man ju inte vad man äter ändå=). är grymt besviken på denna stan när de gället så mat. inte lätt heller för de är ju en som äger alla pizzzerior i stan typ.. blir så trött..

sitter och titta på generation fett nu.. usch, sjuka människor det finns. hur upphetsande kan de va att någon tjock person sitter på dig?!?!?!. och jag tycker att jag har stor rumpa.. jag ligger i lää=D

känner att john blund kommer snart så de blir snart sängen..
go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0