undrande

ibland är inte en blogg så bra.. ibland finns det vissa saker man skulle vilja skriva om men det går inte eller?? är inte blogg tillför att man ska ventilera av sig ibland.. skriva vad man själv känner för.. jag har bestämt mig för att jag inte ska göra de.. minns ju hur det blev förra gången.. ett jävla levande för att man inte tyckte som de flesta andra.. för så som "gruppen" tycker är ju rätt ? överallt! inte lätt att stå ensam om en sak som man tycker eller tro på..
nu har det iallefall kommit en sak som jag skulle vilja ventilera om men jag väljer att avstå.. riksen för att så många andra skulle bli sårade och arga fast det egentligen jag som har blivit de.. men som sagt.. gruppen har rätt.. människan är skapad så..
så de blir att prata lite med Theo om de.. han förstår alltid och ger alltid de bästa svaren=)
säger så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ventliera på gumman! jag bryr mig Det vet du:)

2008-12-03 @ 14:48:16
URL: http://imnotliketheothers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0