underbara

gud va söta dessa valparna var.. jag och stoffe har nästan bestämt oss.. antingen ska vi ha en hel svart eller en svart med vita tassar och vit bringa.. få se vilken vi tar.. så nu längtar jag. om två veckor på fredag är jag hundägare om inget händer längs vägen=) Nu glömde ju jag så klart min kamera men stoffe tog med mobilen.. så jag ska lägga ut bilder på valparna sen..

nu håller jag på att laga mat och ikväll är det min tur att göra paj till DH.. ingen ide att protestera.. nu orkar jag inte gå och handla men nästa gång de är min tur blir det nog kladdkaka med grädde istället=) min favvo

Kommentarer
Postat av: ida

gud, ska ni skaffa hund? så mysigt! vad avundsjuk jag blir!



är allt bra med dig annars?



puss

2008-11-04 @ 19:12:39
URL: http://idamariag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0