lycko kväll=)

Denna kvällen kunde nog inte sluta bättre än den har gjort. kl 6 ringde malin och ville att jag skulle hämta theo.. så klart jag gjorde de.. bilfärden hem va inte helt smärt ftitt.. spydde två gånger stackaren..=(..
när jag kom hem till svärmor och skulle visa upp min skönhet så ringde en kompis från skolan.. betygen på tentan hade kommit ut på nätet och jag hade klarat mig.. Tror min lilla theo är min lycko amullet=)
Nu ligger mitt hjärta och sover på sin bamse kudde.. ska snart ut och slå en kiss med honom sen får vi se hur mycket sömn jag får inatt...
tyvärr kan jag inte lägga ut några bilder på honom för anna har min kamera.. kommer kanske imorgon om jag får tillbax den..=) men han har blvit stor sedan jag såg honom sist

ett stor grattis till challe och alex som idag fick dottern Alma=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0