kameler

Samma dag som vi var iväg och badade med delfinerna så på kvällen där så träffade vi på två kameler utanför hotellet och givetvis ville vi rida dem.. det var max 5 minuter vi fick rida runt men vi ville egentligen bara rida en liten runda så de var perfekt. Kamelmännen försökte göra så att kamelerna sprang iväg med oss men då sa vi till.. vet inte hur många gången jag spännde ögonen i han som höll min och marcus kamel..

frida och anna

nicke.. super nöjd=)

Stoffe, jag och Marcus när kamelerna reser sig upp

Jag och marcus... måttligt roade=)

stoffe ser så sjukt roligt ut på denna bild. de är när kamlerna ska gå ner.. Männen som hade hand om kamelerna gjorde ett väldigt roligt ljud...

nicke lyckades trampa i kamelskit! haha


Kommentarer
Postat av: Linda

Välkomna hem!

Ser att ni har haft en underbar resa. Hoppas allt är bra med er och att ni vilat och samlat energi inför nästa äventyr . När får ni er lilla hårtuss? Så söt! Brås valpen på matte kanske? Förlåt Stoffe.

Ha det bra, Magnus hälsar.

Kram Linda

2008-11-17 @ 16:08:44
URL: http://farmorslillamadahjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0