hunvalp kanske??

Då var man hemkommen från bettan.. blev lite sent men vi fasnade framför filmen bodygard.. så sjukt bra tycker jag den är...
Sen har jag varit och titat på hunvalpar.. de va sååå söta.. bettans killes syster har en hund (shablador, blandning mellan en schäfer och en labardor) som hade parat sig med en Schefär fast det inte va meningen så helt plötsligt kom det ut 7 valpar.. jag höll på att dö när jag såg dem.. sötare saker får man leta efter.. så nu håller jag på att övertala stoffe om att vi ska ta en.=D. är väl halvvägs.. ska titta på dem på söndag när han kommer hem så får vi se..
gäller ju ändå att tänka igen om det.. krävs ju en del tid och så.. men men vi få se...


detta är en bild från blocket på en lite äldre valp men så här söta blir dom.. vem kan lixom motstå de då=)?
läggdags för mig nu kanske..
go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0