go natt

nyss hemkommen från fika hos calle. Vad stor hon hade blivit och magen har sjunkit jätte mycket. jag tror att hon kommer att få inom de närmsta dagarna.=) men det återstå och se.. jag önskar henne lycka till ifall så skulle ske.. så får jag och anna titta på den när vi kommer hem isåfall..

som tur va så ordnade de sig med skjuts på lördag morgon ner till Malmö så vi slipper och sitta och vänta hela natten i Köpenhamn. tur man har snälla vänner;)
jag har tjatat på stoffe att han skulle packa och när jag kom hem idag så hade han redan packat klart typ.. jag har inte börjat ännu =D så där fick jag.. förvisso har jag lagt fram allt men det är inte nere i resväskan..
Imorgon kl 8 ska vi ta vår sista spruta sen komma mamma och pappa på frukost. de skulle ändå köra till Nybro så de passar på att svänga inom och säga hej då...
då ska vi berätta att vi har köpt hund.. vet ju några som kommer bli galna!! men de ändra sig nog när valpen kommer =D
så önskar mig lycka till med päronen imorgon.. kan behövas..
go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0