en tur till norje

då va man "hem"kommen från en kväll hos carro. roligt att träffa de som va där. har lixom inte umgåts med dem på jätte länge..  Vi spelade lite spel och det blev mycket prat om sex. men med 5 tjejer kan man väl inte tänka sig nått annat.  jag fick mig ett par goda skratt iallefall..
Kan knappt fatta att carro ska vara iväg ett helt år. Även att jag inte träffa henne långt ifrån varje vecka så vet jag ändå att hon finns inom räckhåll.. det gör hon inte om en vecka...
Men jag önskar henne all lycka till i det stora landet..
Funderar på om jag ska krypa ner i sängen.. men jag har så svårt att somna så jag ska nog vänta tills jag  bli riktigt trött..
imorgon kommer stoffe hem.. saknar honom nu..  pizza och mycket mys är vad jag rösta på imorgon...
go natt på er=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0