äntligen helg

Då va fredagen här igen.. veckorna bara springer iväg..
jag har faktiskt sovit rikigt bra i natt. theo har bara väckt mig två gånger.. en gång vid tre o en gång vid 5 för han ville kissa...
vid sex tiden va han hungrig sen sov vi till åtta.. så denna natten har gått hur bra som helst..
Theo har nästan tagit all min uppmärksamhet så jag har inte hunnit glädjas åt att jag klarade min tenta=).. nu har jag bara en tenta kvar sen är jag socialpedagog=) kan knappt fatta det själv...
dagen kommer nog bestå i att springa ut och in från lägenheten lite vila kanske och en massa lek...
Men han är rätt töntig.. vågar inte leka med de grejerna som låter.. hehe 
han springer runt mina föttter hela tiden och nu ligger han i mitt knää.. han är min andra älskling=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0