antagningsbesked


idag fick jag mitt antagningsbesked till komplettering  till socionom i vår. jag kom in=) blev faktiskt förvånad.. hoppas att alla som sökte kom in.
idag sov jag länge. jag och stoffe låg i sängen till halv elva. Har varit på stan och köpte en tröja som jag ska ha på mig när vi åker på fredag. kan ju gärna inte åka ner i en vinterjacka eller skinnjacka..=)
är hundvakt åt milo nu och  de verkar som om han är sugen på att gå en runda.. får nog ta och göra de. sen ska jag läsa lite till skolan imorgon.. gå ut en runda till stoffe  på hans jobb..sen skulle nog några kompisar komma hit..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka e de kompisarna, får ja me komma?

2008-11-05 @ 15:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0