vart tog det fina vädret vägen??

Lr ja, fint är det kanske men det är ju jätte kalt om man jämför med hur vädret va i helgen....

I lördes blev det en tripp till sternö.. de va jätte varm. låg och svettades jätte mycket. fläktade nästan ingenting. Men de va kalt i vattnet.. jag vågade typ bara doppa fötterna men de va folk som badade.. fattar inte hur det kunde..
På kvällen va de lite fest på bokÖ hos ballou. Så klart glömde jag kameran men de va väl inte sista gången man är där. Om inte innan så blir det midsommar firande där ute... nice=P
Va en runda ute på lorden oxå.. va väl så där roligt.. Kl 1 höll jag på att somna när vi satt ner vid ett bord.. hade ju varit i gång hela dagen så de va inte så konstigt...
Men de va ju riktigt skönt att slippa gå upp för alla backarna hem.. bara runt hörnet på torget så var man hemma. Men jag tyckte de va lite läbbigt ändå så jag satte nycklarna mellan fingrarna.. de gick nämligen tre killar framför mig jätte sakta och man vet ju aldrig men.. när den ena killen vände sig om visste ja ju mycket väl vem de va..
" hallllllu Ida" hörde man bara hmm inget att vara rädd för...

Söndagen hmm bakfullare har jag nig aldrig varit.. tyckte ändå inte jag drack så mycket. Men så kan de va ibland
Igår va i på bromölla möbelaffär och köpte två SKIT snygga mattor. En till tv rummet och en till fin bordet... Å de börja bli så bra här hemma.. jag trivs verkligen jätte bra och jag tycker det är jätte fint.

Ska lägga ut bilder när det är klart.. =P


Imorgon är jag ledig från jobbet. Kan behöva lite sovmorgon.. sov som en stock hem på tåget idag... hehe

Men jag måste till Karlskrona imorgon ändå för jag ska på utbildning på posten... Ska jobba där i sommar. Ska inte vara brevbärare utan köra företagspost.. hmm hur jag ska klara av å köra postabilen vet jag inte.. kan ju bli spännande.. haha

image183

sån här bil ska jag köra=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0