kväll

Då va kvällen här.  jag har precis tittat på kvällens grey´s anatomy. Å de ser ut som om Derek håller kvar vid Rose.. Men de lär nog inte hålla så länge...

Blev lite besviken när jag kom till Motiva idag för jag trodde ju att de skulle va BodyJam men de va inställt så de blev arobic istället.. Men hon som ha de är så go och roligt så de gjorde inte så mycket..
När jag kom hem så kom Anna en runda till mig. Har typ inte träffat henne på hmm ja, jag mins inte senast.. Men de va jätte roligt att träffa henne... Vi ska se om vi kanske kan fixa den där resan som vi ska göra i höst på fredag.. måste ju ta och beställa nu..

Imorgon blir de skola... tråkigt.. ska nog passa på att köra inom Sölvesborg till mamma och pappa när jag kör hem.. kanske bjuds på en go middag... vem vet=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0