fredagskväll igen...

Sitter hemma själv i lägenheten.. å det är skönt.. att vara själv. Kunna greja lite i min egen takt.
Några av tjejerna skulle festa ikväll men jag är inte sugen på de..
Ska hem till Therese sen o titta på hockeyn.. för er som har missat de.. Sverige-Canada kl 23.00.
Denna veckan har varit..hmm mysko skulle jag nog förklara den med... mycket att tänka på.. mycket att göra... mycket ont i magen.. sover mycket dåligt...

Ska nog hem till mammsen en runda imorgon. Stoffe ska festa hele dagen så jag ska nog hålla mig borta ..=P

ska nog ta och titta lite till på uppsatsen.. som förresten är ett stort orosmoment för mig nu...

image184
Nicklas Bäckström..
Jag har festat med hans storebror=)  och jag vet vissa personer som har gjort mer med honom. uppps haha ingen nämn ingen glömd...å ja jag vet att ni träffades av en intressepil nu.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0