snart va det dax

Igår blev det inget inlägg.  Vissa dagar är jag en mycket upptagen person som inte har tid att sitta framfördatorn.. igår va det en sådan dag=)
Fick äntligen redovisa vårt PM igår.. jag va jätte nervös och jag kom knappt ihåg vad det va ja sa men skönt va det när det va över. den muntliga delen blev godkänd.. Duktigt skönt. Nu väntas bara betyg från den skriftliga delen oxå.
Kom hem runt ett tiden igår och hittade min sambo liggandes i soffan med täcke och kudde. KLOCKAN ETT. hmm vissa ha de bra när man är lediga. eller förlåt, han hade ju diskat. Typ 5 saker. Men det är ju JÄÄÄTTA MYCKET.. hehe. Fick med han ner till citygross för att handla o det händer inte för ofta. Jag tycker väl inte heller om att handlar. Gick en runda på stan förts och invigde den nya sko affären. .mycket nice där inne.. Jävligt synd att man är skit pank denna veckan bara.. Annars hade det garanterat blivit ett par skor.

Igår kom jag fram till att killar och tjejer verkligen ha olika smak, när det gäller inredning. i alle fall jag och Svensson. I Måades va han uppe i Jönköping och tittade på HV71 kvalet. Vet inte om det var Skellefteå de spelade med, skit samma. Han köpte då en halsduk där det stod HV71. Å visst det va väl inget konstigt med det. skön va det me=). Nu har han fått för sig att han ska hänga upp den på väggen bredvid hans säng när vi har flyttat till den nya lägenheten.. HALLÅ HUR SNYGGT ÄR DET DÅ!! Sånt hade man på väggarna på sitt rum när man typ va fjorton år. men nej då. det skulle han med göra.. Jag hoppas verkligen att han har glömt bort det tills vi ska flytta för annars vet jag inte va jag göra=)

I går var jag och emmsan ute och gick en BAUTA runda.. Det var riktigt skönt sen la vi oss i solariet en stund..
vid åtta tiden jonade även Frida oss och vi kollade på gossip girl.. fan va bra de är=) inte fel att Nataniel är så sött.. (hmm mycket snygg pojkar i många serier.. börja bli svettigt för Ida nu hehe) och den där Chuck blir man bara så irriterad på. Gör han så mot Blair för att han egentligen är skit kär i henne eller gör han så för att han bara vill ha henne i sängen.. Jag tror på det sista. Å vilken kompis är han sen då mot Natanhiel.. jaja det är tur att man inte är en av dem i goosip girls ..Jag hade fan kokat. Men en bra serie är det
image6

Och snart va det då dax. För det första mötet mellan Mörrum och KHK, det ska bli jätte roligt att titta. Biljetterna är slutsålda så det kommer att va ett sånt tryck där. Det va inte igår det var full satt på jössa.
Jag hoppas verkligen att Mörrum har turen på sin sida och slå KHK. Karlskorna har sånt stor het vannsinne. Å det stör jag mig på. Så jävla duktiga är det inte som alla tidningar skriver. Det mörrum har medsig är rutin och jag hoppas det räcker.. måste skjuta en masa med.
Jag ska uppdatera och ge min analys av matchennär jag kommer hem om jag hinner för, först måste jag ju se greys anatomy  å det börja ju kl nio så jag hoppas jag hinner hem tills dess..

Imorgon ska jag bege mig med mina föräldrara till Nybro. Ska hälsa på mina kusiner och mormor. Kommer hem igen på fredag natt. Få se om jag hittar någon dator så jag kan skriva några rader för denna datorn lär jag ju inte få ta med mig för mister Svensson=)
nej nu måste jag städa färdigt och sen ska jag laga wook=) gottt

tack och hej


Kommentarer
Postat av: Anastasija

Undersökning på gång! :)

Funkar raggningsrepliker fortfarande eller är de passè?
I så fall om de funkar, vilken använder du, eller vilken skulle funka bäst på dig?

2008-03-19 @ 15:24:40
URL: http://anastasija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0