skola why?

Ja ibland kan man undra vad Kristianstads högskola håller på med. Jag blir så trött. Hittar bara på en massa skit för att de ska se bra ut på pappret. PM-seminarium.Helt jävla meningslös. Har suttit i SEX timmar och lyssnat på vad alla andra ska skriva om i sina C-uppsatser. Jag skiter väl inte lite mycket i vad de andra ska skriva om. Har lixom inte riktigt tid med de. Har min egen uppsats att fundera på plus värdens största tenta nästa fredag. ( å jag har inte ens börjat plugga, fatta ångersten jag ligger inne me då). Detta skulle va examinationsgrundanden. Det kan jag inte förstå. Å imorgon ska vi in halva dagen för vi han inte med alla idag. och så klart så kom jag och Arthur i morgon så idag har det verkligen varit att bara lyssna. Tycker den där skolan borde tänka om lite..


Så vad har jag då ägnat mig åt i 6 timmar utan att öppna munnen.. hmm kollat igenom hela min mobils sms. De ni, de va några hundra typ kanske=) var i alle fall tids fördrivande. Sen har jag sms lite med några homies.
Jag fick tyvärr ett väldigt tråkigt meddelande från en nära vän om man säger så. Det är en viss person som går runt och snacka en massa skit om henne. Jag kan lixom inte förstå när vi är över 20 år att man ska springa runt med en massa falska ryckte. För de som sas om henne är verkligen inte sant. Hon är världens snällaste person som inte skulle göra någon illa med flit så är det någon som vill förstöra för henne. Why?? lixom?? har den där personen inget eget liv. Hon måste va fullt upptagen att förstöra alla andras verkar de som. Jag förstår inte det roliga i de.. ÄR DET NÅGON SOM GÖR DET??

Som jag har varit de senaste två veckorna är jag bomber förkyld. SKIT TRÅKIGT. så det blir ingen träning för mig ännu. Jag är absolut inte en sån person som måste träna varje dag utan jag gör det lite ibland när jag känner för de. men nu har jag varit sugen länge och jag vågar inte när jag är så förkyld så det får bli en promenad med Frida. det kan ju alltid vara trevligt.
Ikväll är det ju även ANNA PHIL. å jag bara älskar det programmet( som med alla andra såpor=))

Igår när jag låg och sappade mellan kanalerna kom jag till 5:an å jag tyckte jag kände igen vissa skådespelare sen efter typ 10 minuter så kom jag på vad det var för program ONE TREE HILL har börjat igen. Vet inte säkret men jag tror de va 6 säsongen och nu spelade de fram 4 år. Jag blev i alle fall jätte glad för jag tycker om det programmet å Luuk han är ju sååå het. Ska bli spännande att följa den säsongen. Har man något att göra på söndagseftermiddagen=)
image5
ögon godis=)


Nu ska jag gå och göra klart min italienska pannkaksrulle för nu är jag hungrig. det är lite jobbigt när vi har två stora påskägg FYLLDA med godis och en paket lindor att inte ta en bit men jag ska försöka.. kanske slinker det ner en eller två bita.. ja menar det är ju bara påsk en gång om året.. å då måste man passa på=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0