pinsamt

Jag har glömt marias fördelsedag,så pinsamt av mig. Tydligen fyllde hon år fredes och det hade jag inte en sussning om så förlåt maria. Va upp med tuppen idag. Det vill säga kl 7=) för att sedan bege mig till Ronneby för att plugga med Elin. Hennes mamma gjorde våffler till oss.. för idag är det våffledagen. Det har ni väl nte glömt bort. Klämde i mig två stycken=) smarrigt va de.
När jag körde i morse va de rena vinterlandskapet ut. På motervägen fick man köra i spår. Inte särkilt roligt. Sen blev det ju inte bättre av att man hade solen i ögonen. Nu när jag körde hem va det inte så mycket som en snöflinga på vägen.

Funderar på vad jag ska göra idag. Kanske ringa emmsan sen. Först ska jag köra stoffe till jobbet och inom citygross o handla lite.. plugga några timma me kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0