my homi

Som tur va så har söndagen inte varit så himla tråkig. en av mina homis hörde tills slut av sig å vi bestämde att vi skulle ut å gå en runda å kanske ja skulle få höra lite skvaller om gårdagen. tyvärr va det inget super intressant som hade hänt... ( så jag missade ingeT YES!) Typ ett jätte slagsmål på torget med 30 pers eller nått men man visste inte vem de va.. nån idiot från olofström ( ovanligt) hade slagit ner någon från karlshamn.. ja och emmsan gick iaefall en lite rund på dryg 50 minuter å det va super skönt att komma ut å få lite luft. vi såg bland annat en A-lagare sitta gömd i buskarna vid en cykelväg.. vilken liv sen då. vi fortsatte hem till mig för att njuta av en varsin bit av smögåstårtan.. sjuk gott även idag=)
sen roade vi oss med att ta roliga bilder på den nya datorn.

image4

snygga vi blev va=) vi roade oss en stund.
det finns ett sånt roligt program som man kan ta såna bilder. Hur ska jag förklara.,det är som speglarna i lustigahuset på grönalund=)
Emma gick precis hem å jag fundera på att hoppa in i duchen,kan behövas
Anna och Marcus kanske kommer upp en runda sen. Lite pizza är aldrig fel så här på en söndag..
eller blir den en sväng hem till svärföräldrarna.. där finns det allt god mat att hämta.. *mums*

seeyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0