Inspiration

Just nu tycker jag det är jätte tråkigt att laga mat så jag gick in på adlibirs för att se om jag kunde hitta någon bra kokbok. Det skulle va nyttig, snabb och enkel mat. Och jag tror att jag hittade den perfekte kokboken=)
image15

Visserligen är det en GI bok men jag tänkte att det är ju nyttigt och bra och vill man kan man särket bara lägga till potatis, pasta lr ris. Jag kännde att jag behövde lite ny inspiration. Nu kanske vissa tycker att de är en vuxenvarning. men det skiter jag i. Jag är så trött att laga samma mat varje vecka och att lära sig något nytt är väl aldrig fel=)?

Måste även tillägga att mitt hjärta blivit tillfrågade att döma div 2 nästa år.. så det betyder att han kommer att döma mörrum på jössa nästa år om de åker ner. (vilket de särker kommer att göra för de är så jävla dåliga..) Det är nästa lite skrattretande. Bara stoffe klara testerna så ska de väl gå vägen. Stolt är jag=)
image16
I den lutningen hade i allefall jag ramlat

image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0