FÄST!!=)

Ikväll är det fest. sitter och vänta på att annie ska komma hem till mig sen ska vi gå hem till lizette. Har inte sett hennes lägenhet sen den blev färdigt.,ska bli kul. den är särket jätte fin..

Igår va emmsan här. vi lagade lite mat och tittade på let´s dance. Tog ett glas vin gjorde vi o fy bubblans va trött vi blev. vi täckte skott i i en varsin soffa här hemma=)

Idag har jag och emmsan varit på stan och handlat. Jag skulle ha ett nytt KITT till ikväll o de hittade jag. hittade 3 stycken kläningar, lite smycken och lite smink. nya solbrillor oxå=)..

Jag köpte de tre klänningarna på veromoda o hon i kassa sa att de va de tre populäraste plaggen denna helgen att köpa.. hehe lite roligt men det beyder att det är skit många som ha lika dana. fast de får man kanske räkna med när man handla på vero moda. men snyggt va de=)

För er som är intresserade så kommer kanske bilder på de jag har köpt. hinner inte göra det ikväll bara.
Så klart kommer det en massa bilder från kvällen ikväll=)

Imorrgon ska jag åka till jönköping. ska kolla på hockye. I en jätte stor arena.. häftigt.. nahe nu kommer annie..
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0