Äntligen

Jaha då har man gjorden den förbenade tentan idag. Och hur gick det då för mig. Ja, jag kan väl utrycka mig på detta sätt att klara jag mig blir  jag överlycklig kuggar ja så skit samma. typ, jag känner att har jag turen på min sida så kommer det gå vägen. man vet nämligen aldrig vad den där mannen vill ha för svar. Men jag vet att jag svarade rätt på en sak. Och det var frågan vad ett paradigm är och vad det innebär typ. Å den hade jag sen koll på. för er som inte vet vad det är.. ja ni kan ju funderar på det=) hehe

Igår va jag och stoffe en runda i Olofström. Vi hade sett en soffa som såg fin ut i EMs katalog så vi tänkte att vi skulle titta på den. Men den va alldeles för liten. Så det blir nog hörn soffan på bromölla möbel affär.. den är stor.. och snygg=)


Igår kväll va Frida och Emmsan hos mig. Då hade vi så här roligt=)


visst är vi snygga=)=?


ikväll jobbar stoffe ända till 11.. tråkigt. Så jag och emmsan ska laga mat. det ska bli fläskfilé med champinjon sås och halva potatisar som man gratinera i ugnen.. det ska bli så gott..

nu ska jag mysa lite med stoffe innan han ska köra sen MÅSTE jag städa här hemma.. skitigt som fan. urk..


Kommentarer
Postat av: Kevin

Snyggt med killar i såkallat fjortis frilla?

2008-03-28 @ 14:54:47
URL: http://www.sonude.blogg.se
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

haha fasen vilka snygga bilder :P

2008-03-28 @ 15:42:39
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0