uppe med tuppen

idag vaknade jag tidigt.. el ja, de beror ju på vad man definierar som tidigt=) halv nio... en lördag är det tidigt för mig.

har börjat rensa ut förrådet idag och varit på återvinningsstationen och slängt en massa saker...
Mammsen ska snart komma. Hon ska sy upp mina gardiner. ska gå på stan en runda och se om vi kan hitta några fina blommor att plantera... kanske nya gardiner till tv rummet. de gardinerna jag ville ha skulle kosta över 700 kr.. tycker det är lite väl dyrt...

ikväll bli det fotboll här hemma.. äntligen spelar Sverige.. lite roligare att tittat då.. om det blir fest  återstår att se..=D

NU ska jag gå ner och göra pannkaksrulle. ska bjuda mamma på italiensk pannkaksrulle med keso, skinka och soltorkade tomater och en massa annat gott i...

säg till om ni vill ha receptet.. det är super gott....

hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0