trött....

Idag är jag trött.. så trött. första dagen på jobbet avklarat. Det gick bättre än förväntat faktiskt. Tror nog att jag ska klara av de. Jag har nämnt de innan men jag ska jobba på posten i sommar.. inte som brevbärare utan köra företagspost och tömma brevlådor.. I morse va de emma som lärde upp mig. Tror nog att hon tyckte att jag var lite sölig när vi sorterade men de va ju första dagen=)..ikväll har jag övat med en kille.. hmm som inte va lika positiv till allt hmm ska inte hänga ut någon men de kan kanske bero på att han fick ett väldigt dystert meddelande idag..

 vad är de mer som har hänt med mitt liv idag.. jo just de varit och fikat med brudarna på briggen idag. hittade min klocka.. Den har jag letat ihjäl mig på. Hittade mammas nycklar i min sminkväska. Fråga mig inte hur de har kommit dit.

Idag på radion sa de några punkter man skulle uppfylla för att bli känd.
1 blondera håret
2 Silikonbröst

3 silikon i läpparna lr botox

4 sluta ät

5 en skandal är aldrig fel i början

6 att vara med i en dokusåpa


så vill ni bli känd så är de bara att följa dessa råden.

jag kommer du aldrig bli känd hahha


Kommentarer
Postat av: Emma

Du var jätte duktig för att vara första dagen!! :)

2008-07-07 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0