ont...

Idag när jag vakande hade jag ont i hela kroppen och i halsen. Känns inte alls bra. Jag vet inte om de kan va för jag har tränat rätt hårt nu i tre dagar i rad. kroppen är inte precis van vid det. Men jag har kommit in i ett tränings stim där jag tycker det är skit roligt at träna.. känner att de ger mig nått. dopaminet i kroppen utsöndras. man får lixom en kick=).. Får vänta ett tag till mår jag inte bättre får jag nog hoppa att träna idag..

Här brukar jag värma upp innan styrcketräningen=)

Men frågan är vad jag då ska göra för att fördröja tiden.. anna skulle i och för sig ringa när hon hade vaknat så skulle vi titta på hennes föräldrars lägenhet.. Förresten så har marcus och anna fått en ny lägenhet nu.. kul för dem=D Tror de kommer blir skit bra...

tråkigt väder är de me... hmm känns som om detta kommer bli en tråkig dag......

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hihi tack idis :)

2008-06-26 @ 17:50:43
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0