grattis i efterskott....

För ungefär en vecka sedan fyllde Lotta 40 år. Då befann hon sig i turkiet så vi kunde inte fira henne. Men I natt kommer hon hem så vi tänkte att vi skulle överraska henne...
Detta gjorde jag o stoffe idag och ikväll när stoffe kommer hem från jobbet ska vi blåsa lite ballonger och kasta toapapper;)

Idag när jag gick in i vårt förråd hörde jag något konstigt ljud.. då hade någon låst in grann katten. Å puko katten va typ uppe i taket hur han nu har kommit dit och han kunde så klart inte komma ner.. Så jag fick ju göra dagens gärna och första få ner han. De va lättare sagt än gjort,, men till slut kunde jag bära ner katten och han satte klorna rätt i armen på mig...

denna tigerna va de jag räddade=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0