God morgon.

Då va tordag igen..Ligger i min underbara säng och fundera på om man kanske ska stanna kvar här idag.. Stoffe har börjat jobba igen efter sin sjukskrivning. Pratade precis med han och han är forfarande inte rikigt bra i foten. De gjorde ont. Men samtidigt måste man ju försöka att jobba. Man förlorora ju så mycket pengar annars..
Idag kl 13 ska jag fika med challe och Anna. Se om Challe har fått någon större mage.=)Funderar på att åka till motiva och träna lite. Har inte varit där på ett tag å betalar man så mycket som det kostar där så ska man väl utnyttja de.lr?
Mamma ska kanske komma och fixa mina gardiner i helgen. Så jag funderar på att gå o köpa dem idag. Hoppas bara dem är kvar för jag såg dem typ för två månader sedan...

min go mamma när hon fyllde 50. visst är hon fin i sin rosa klänning=)

Jag och stoffe körde en runda till tyskland i tis=) tänkte vi skulle köpa lite dricka. jag har aldrig varit på bordeshopen i puttgarden. Tyckte de va lite coolt. En jätte båt med 4 våningar med bara öl, vin och sprit... hehe Jag fick typ en chok när när kom in där. handlade ungefär för lite över 3000 å de räcker nog ett tag. 10 flak öl, vin, en massa olika smak på sprit och olika likörer..  Så de blir nog bra.
nahe nu kurra magen så jag få nog stoppa i mig lite frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0